8 januari 2010

Pampers (Martine Joustra)

Pampers (Martine Joustra)
tv commercial:








tags & payoff:
pampers; martine joustra; verpleegkundige; luiers
stap voor stap de droogste

als verpleegkundige heb ik erg veel met pampers te maken
het zijn eigenlijk de enige luiers die we gebruiken
als je dan zelf kinderen krijgt
dan is het eerste dat je gaat gebruiken natuurlijk ook pampers
want 't zijn natuurlijk gewoon goeie luiers
alleen is 't wel zo, denk ik,
op een gegeven moment als je meer kinderen hebt
of lang luiers gebruikt
dat je gerust 'es een keer een ander merk gaat uitproberen
en dan is 't natuurlijk heel leuk om het verschil te ontdekken

ik had wat verschillende soorten luiers
door elkaar liggen
in de commode
en mijn man heeft sjoerd verschoond
voordat 'ie ging slapen 's middags
en die heeft gewoon een willekeurige luier gepakt
wat dus achteraf geen pamper bleek te zijn
en ik kom uit m'n werk
en om een uur of vier haal ik sjoerd uit bed
en hij was kliedernat, echt alles wat nat
ja, je kon er gewoon niet omheen
het was gewoon echt zó'n verschil

dat komt omdat alle pampers
een unieke vochtvasthouder hebben
die het vocht diep in de luier vasthoudt
terwijl bij andere luiers het vocht
makkelijker kan terugkomen op de babyhuid
of kan doorlekken

't is gewoon opvallend... écht opvallend

deskundige moeders vertrouwen op pampers
stap voor stap de droogste