9 november 2011

Persil Megaperls (versie 2)

Persil Megaperls tv commercial - versie 2: wortelvlekken
















































tags & payoff:
waspoeder persil megaperls topkwaliteit
moeder met baby worteltjes
met aktieve vuiloplossers
krachtig en veilig voor uw was

er zijn momenten in het leven dat je denkt
nu is alleen het beste goed genoeg

om eerlijk te zijn vond ik de was nooit zo belangrijk
ik gebruikte zomaar een waspoeder
maar met jou is alles veranderd
natuurlijk vind ik alleen het beste goed genoeg voor mijn baby
ik moet gewoon zeker weten
dat ook zo'n wortelvlek er weer helemaal uit gaat
en andere vlekken natuurlijk ook
daarom ben ik overgegaan op Persil Megaperls

Persil Megaperls wast op 40 graden schoner
dan menig ander waspoeder op 60 graden
ongelóóflijk schoon
en: het wasgoed blijft ook langer mooi

mijn leven is echt veranderd met de kleine
en de eisen die ik stel aan 'schoon' ook
elke wasbeurt weer

Persil Megaperls was méér dan schoon
ongelooflijk schoon

.