22 maart 2016

PTT Post Verhuisservice (Willeke Alberti)


PTT Post Verhuisservice
tv commercial featuring Willeke Alberti






























tags & payoff:
willeke alberti; ptt post; verhuisservice; verhuisbericht

ik? ik ben al zo vaak verhuisd
da's een heel gedoe hoor
gelukkig wees iemand me op de Verhuisservice van de PTT Post
da's makkelijk
als je die een maand van tevoren inschakelt
dan zorgt PTT Post voor de rest
één belletje, en het is geregeld
je krijgt een folder thuis
je vult 'm in, stuurt 'm op
en alle post komt automatisch naar je nieuwe adres
drie maanden lang, als je wilt
nou, en verder lichten ze allerlei instanties in
en je kunt hele leuke kaarten en zegels erbij bestellen
voorlopig ga ik niet meer verhuizen
maar áls ik het doe, bel ik ze weer
telkens weer

PTT Post
Wij zorgen ervoor.

.